Szkolenie z zarządzania zespołem

Negocjacje są nieodłącznym elementem procesów sprzedaży lub kupna. Jeśli regularnie przeprowadzasz którąś z tych transakcji i nie negocjujesz to tracisz pieniądze. Natomiast negocjacje są mniej liniowe i przewidywalne niż proces sprzedaży, dlatego wymagają dodatkowego przygotowania. Dlatego też, wiele osób po prostu z nich rezygnuje. To ogromny błąd.

Brak negocjacji to strata pieniędzy.

Matryca negocjacyjna, techniki negocjacyjne, style negocjacyjne, gry negocjacyjne - to wszystko może przytłaczać natomiast szkolenie z negocjacji udowodni Twoim pracownikom, że to wszystko jest proste jeśli się odpowiednio przygotujesz. Podczas szkolenia uczestnicy nauczą się przygotowywać, skutecznie przeprowadzać oraz zamykać negocjacje. Pełny proces rozbity na małe i proste elementy, wytłumaczone w sposób gwarantujący skuteczność.
TRENER BIZNESU, TRENER HIGH PERFORMANCE & COACH

Piotr Majkusiak

Szkolę i pracuję z ludźmi od 2013 roku. Rozpoczynałem swoją karierę współpracując z PJM International oraz Polską Akademią NLP. Pod okiem najlepszych trenerów i coachów w Polsce zdobywałem umiejętności oraz doświadczenie potrzebne do pracy z ludźmi. Swoje usługi opieram na doświadczeniu z pracy jako sprzedawca oraz menadżer, skupiając się na praktycznej wiedzy i indywidualnych rozwiązaniach. Specjalizuje się w treningu umiejętności miękkich oraz High-Performance. Szkoliłem pracowników firm takich jak Orlen, Lewiatan, Mediaflex, ING, Motorola czy Akademia Górniczo-Hutnicza. Szkoli od 2014 roku, cały czas zdobywając nową wiedzą. Prywatnie fan sportu (MMA oraz piłka nożna), nauki (fizyka) oraz uniwersum Wiedźmina.

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ

O WSPÓŁPRACY ZE MNĄ MÓWIĄ:

Niesamowite podejście do drugiego człowieka, od pierwszych sekund rozmowy! Piotr buduje 100% zaufanie od samego początku- tak jakbyśmy się znali kilkanaście lat. Dobrze podchodzi do problemów/rzeczy, które chcesz zmienić. Omawia wszystko po kolei. Na koniec podaje ciekawe przyklady/ćwiczenia, które mogą pomóc we wprowadzaniu zmian. Za szybko minęła ta sesja ???? . Chociaż i tak się przedłużyła. Fajnie, że pod koniec nie mówił: Ok. czas się skończył, zapraszam na kolejną sesję, tylko do końca wszystko poprowadził!

Kamila Lange
Kierownik ds. Telemarketingu w Strefa Energii

Piotr Majkusiak jest typem coacha i trenera, którego bardzo cenię. Jest to doradca, który zanim zaczął wspierać rozwój innych osób, osiągnął w życiu coś wartościowego. Piotrek jest wysokiej klasy sportowcem i specjalistą sztuk walk. Wybrałem go jako coacha i trenera ze względu na jego olbrzymie zaangażowanie, silną dyscyplinę, empatię i szczerą chęć pomocy innym ludziom. Mogę z pełnym przekonaniem zarekomendować jego wysokie umiejętności, oraz polecić go jako Twojego coacha i trenera. Praca z nim będzie dla ciebie profesjonalnym procesem, możesz również liczyć na 100% zaangażowania (pamiętaj, również od Ciebie, bo Piotrek jest wymagający). Jednym słowem – Polecam.

Paweł Jan Mróz
Trener, Coach.
Umów się na rozmowę!

Darmowe konsultacje dla Ciebie!

Nie jesteś pewny jakie rozwiązanie będzie dla Ciebie najlepsze? Umów się rozmowę, podczas której podpowiem Ci możliwe rozwiązania, dam wskazówki oraz doradzę Ci co robić.
Zamów szkolenie

Szkolenie z zarządzania zespołem skrojone na miarę

Poniżej znajdują się propozycje planów szkoleniowych. Zostały one opracowane na podstawie moich doświadczeń jako menedżer oraz trener. Na podstawie wielu lat wiem też, że każda firma, rynek i charakterystyka klienta są inne, dlatego dostosujemy program do Waszych potrzeb, po rozmowie wstępnej lub konsultacjach.

Sprawdzony program

1

dzień
szkoleniowy

Dzień szkoleniowy zazwyczaj trwa 7 godzin zegarowych i zawiera w sobie 3 przerwy (jedną 30 minutową i dwie 15-minutowe)
1. Otwieranie sprzedaży
2. Komunikacja w sprzedaży
3. Techniki sprzedażowe
4. Zamykanie sprzedaży
Zamów szkolenie
2

dni
szkoleniowe

Rozbudowany program w porównaniu do jednego dnia
1. Otwieranie sprzedaży
2. Budowanie relacji w sprzedaży
3. Komunikacja
4. Techniki sprzedażowe
5. Rozbijanie obiekcji
6. Zamykanie sprzedaży
Zamów szkolenie

Ważne informacje

Musisz pamiętać, że szkolenie ze sprzedaży i jego moduły to naczynia połączone. Może wydawać Ci się, że jest dużo modułów i jak to wszystko zrobić. Warto wiedzieć, że budowanie relacji, komunikacja i gry statusowe można by połączyć jednym hasłem - budowanie relacji. Natomiast chciałem, żeby plan był bardzo precyzyjnie wyjaśniony. Jeśli chcielibyście spędzić cały dzień nad grami statusowymi - nie ma problemu. Każdy moduł czy większość elementów mogłyby być całodniowym szkoleniem. Wszystko zależy od Waszych potrzeb!

Współpraca poszkoleniowa

Masz możliwość zwiększenia skuteczności przeprowadzonego szkolenia. Każdy uczestnik po odbytym szkoleniu ma możliwość 15 minutowych konsultacji ze mną. Czasem nie jest to wystarczające. Możemy się umówić na dodatkowe konsultacje dla uczestników, mentoring [link] lub training on the job [link].

Czy potrzebujesz przedstawić ofertę przełożonemu?

Pobierz ofertę

Wybierz prezent dla siebie i pobierz za darmo

Przygotowałem dla Ciebie 3 prezenty, które pomogą w Twoim rozwoju. Znajdziesz tam po 3 konkretne elementy, które pomogą Ci wznieść trening mentalny na wyższy poziom!
Wybierz prezent
Skupienie na najważniejszych rzeczach, to pozwala mi pomóc uczestnikom osiągać najlepsze efekty:

Metodologia Majkusiaka

dobra atmosfera (nie spotkaliśmy się na pogaduszki, ale grobowa atmosfera wykładu na uniwersytecie nikomu nie sprzyja) tylko potrzebna teoria (odgłosy chrapania po przeciągniętych monologach nie działają motywująco na grupę) konkretne i praktyczne ćwiczenia (przygotują ich do wdrażania wiedzy w życie, a nie trening dla sztuki - poza tym nikt nie lubi odgrywać scenek przed resztą grupy) rytm szkolenia dostosowany do najnowszych badań dotyczących procesów uczenia (po obiedzie oraz pierwsze i ostatnie 45 minut to miejsce na łatwiejsze informacje. Dodatkowo po 90 minutach nauki bez przerwy mózg nie przyswaja informacji). opcjonalnie: grywalizacja (rywalizacja w oparciu o grę lub symulację mającą wspierać trenowane elementy pobudza do działania. Nagroda robi to jeszcze mocniej)
Jak będziemy pracować?

To uczestnicy i ich potrzeby są najważniejsze dla efektywnej pracy!

Zamykamy się w sali szkoleniowej, ja przekazuję konieczną teorię, tłumaczę zadania, które zaraz będą wykonywać uczestnicy. Cały czas kontroluje ich postawy oraz umiejętności. Po ćwiczeniu wyciągamy wnioski. Cały czas jestem w kontakcie z uczestnikami - może to dziwnie brzmi, ale jest wielu trenerów, którzy nie słuchają uczestników. Na bieżąco wprowadzam zmiany i elementy, o których mówimy w zależności od tego jakie potrzeby wskażą uczestnicy - w końcu to oni są najważniejsi, oni i ich efekty.

Każdy uczestnik aktywnie biorący udział w szkoleniu otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu.

Każde szkolenie może zakończyć się testem dla uczestników (na życzenie zamawiającego) - po pozytywnym wyniku, uczestnik otrzymuje certyfikat zdobycia umiejętności i wiedzy z zakresu szkolenia. Certyfikaty przekazywane są w wersji cyfrowej (na życzenie klienta mogą być wydrukowane).

Zamów szkolenie ze sprzedaży

Jak zamówić szkolenie?
  1. Wyślij wiadomość poprzez formularz lub umów się wyżej na bezpłatną konsultację.
  2. Ustalamy termin szkolenia oraz podpisujemy umowę na szkolenie.
  3. Dostajecie ode mnie ankietę, którą powinni wypełnić wszyscy uczestnicy szkolenia.
  4. Na jej podstawie przygotowuje 2 programy szkoleniowe, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby Twojej firmy oraz pracowników.
  5. Wybór programu oraz ostatnie wspólne szlify.
  6. Zaprojektowanie opieki poszkoleniowej.
  7. Przeprowadzenie szkolenia 🙂
  8. Efekty!
  9. (ew.) Współpraca doszkoleniowa
Wypełnij formularz
Formularz oferta

Odpowiedzi na pytania - FAQ

Sprzedaż możemy podzielić na 4 kategorie: optymalizacja, maksymalizacja, bierność, minimalizacja. Będą one opisane dwoma wartościami: skuteczność i stosowność. Skuteczność mówi o osiąganiu celów, natomiast stosowność o budowaniu relacji z klientem. Celem szkolenia jest, aby uczestnicy jak najczęściej byli w ćwiartce Optymalizacja, a potem w Bierność lub Maksymalizacja (zależy od celów firmy).
Sprzedaż możemy podzielić na 4 kategorie: optymalizacja, maksymalizacja, bierność, minimalizacja. Będą one opisane dwoma wartościami: skuteczność i stosowność. Skuteczność mówi o osiąganiu celów, natomiast stosowność o budowaniu relacji z klientem. Celem szkolenia jest, aby uczestnicy jak najczęściej byli w ćwiartce Optymalizacja, a potem w Bierność lub Maksymalizacja (zależy od celów firmy).
Sprzedaż możemy podzielić na 4 kategorie: optymalizacja, maksymalizacja, bierność, minimalizacja. Będą one opisane dwoma wartościami: skuteczność i stosowność. Skuteczność mówi o osiąganiu celów, natomiast stosowność o budowaniu relacji z klientem. Celem szkolenia jest, aby uczestnicy jak najczęściej byli w ćwiartce Optymalizacja, a potem w Bierność lub Maksymalizacja (zależy od celów firmy).
Sprzedaż możemy podzielić na 4 kategorie: optymalizacja, maksymalizacja, bierność, minimalizacja. Będą one opisane dwoma wartościami: skuteczność i stosowność. Skuteczność mówi o osiąganiu celów, natomiast stosowność o budowaniu relacji z klientem. Celem szkolenia jest, aby uczestnicy jak najczęściej byli w ćwiartce Optymalizacja, a potem w Bierność lub Maksymalizacja (zależy od celów firmy).